Chill Norway nytt

fredagen den 25:e januari 2013


Alla plagg är från ChillNorway
Sitter och tittar På postkod miljonären, dricker lite rött och kikar på vår nytt.
Förra året vid denna tid var jag väldigt förtjust i Hunkydory s kläder. 
Sen hände det något med deras kläder för jag har inte köpt nästan något av dem?
Däremot har jag fastnat för ChillNorway som har en fin passform och bra material. Bra "vardagskläder"
Jag gillar särskilt den översta gula tröjan
Mycket orange och aprikosa färger kommer i vår.



Snart ska vi se Hypnotisören, någon som vet om den är bra?

12 kommentarer:

  1. Visst har dom bara så mycket snyggt .Låter som en skön fredagskväll.Jag såg på hypnotisöten härom dagen och tyckte den var helt okey.Ha en mysig fortsättning på fredagskvällen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh, överst till höger, precis min stil. Tack för tipset. Måste nog kika vidare lite.

    SvaraRadera
  3. Såg den igår. Den var riktigt bra, för att vara svensk film!
    Gillar ordspråket på tröjans rygg. Har det som lite favorit, på svenska ;) Kul att du hittade min Facebook-sida! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Mycket fint från CN.
    Grattis till månadens bloggare i Lantliv..
    Ha fina helgen, kram

    SvaraRadera
  5. Mycket fint. Hypnotisören tyckte jag var så där...lite väl magstark tyckte jag nog. ha en bra kväll. Kram anette

    SvaraRadera
  6. Gillar också CN i år, men även Ester Elenora verkar ju komma med mycket fint, som vi ju sett!
    Kram kram Helena

    SvaraRadera
  7. Chill Norway har väldigt mycket snyggt! Fräscht! Ha en riktigt go kväll!

    SvaraRadera
  8. Kul med något nytt! Jag gillade texten på tröjan i mitten. Kloka ord!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Luvtröjan med snörning var grymt snygg!
    Ha en skön kväll och trevlig helg.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Älskar ChillNorways kläder =)

    SvaraRadera
  11. Chill Norway hör till favoriterna! Det gäller att få lite färg på sig till våren! Så mycket laxrosa, korall, orange, gult och aprikost! Härliga färger!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  12. Thomas i ChillNorway28 januari 2013 09:30

    Tusen takk for så mange fine ord om ChilNorway!!!!

    SvaraRadera

Vad kul att just du skriver hos mig! Det är varmt uppskattat.

Militus Medical

Proudly designed by Mlekoshi playground