Månadens Blogg i Lantliv

onsdagen den 23:e januari 2013


Det känns extra trevligt idag när jag tittar i tidningen Lantliv. Jag finns där i som månadens blogg vilket är oerhört kul!
För 1, 5 år sedan när jag började blogga kunde jag inte förstå vilket enormt intresse detta skulle bli för mig. Men jag har hittat hem i bilden och kamerans värld.

Att fota allt det vackra jag gillar och ser har blivit min passion. 
Jag hoppas givetvis också på att kunna förmedla det .

Tack alla ni som tittar in här !





Vad kul med era svar i inlägget innan, att man kan gilla så olika.
Min dotter som gillar starka färger sa genast att den sista är finast. Jag själv gillar nog mest nr 1 eller2 

55 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Supergrattis till det och jag är inte förvånad för du är så målmedveten och duktig. <3
    Ha en underbar dag och unna dig några blommor till.
    Kramar
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) målmedveten har jag inte tänkt på att jag är med bloggen men annars stämmer det, kul att det syns även här.kram

      Radera
  2. Vad roligt! Grattis!! (Vi går lite samma väg.. hihi)
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul!!!! Stort Grattis!
    Ska köpa den som vanligt, imorgon, när den kommer ut.
    Jag har börjat se allt i foton, sedan jag började blogga ;) Fast egentligen började jag blogga för skrivandets skull ;) Så kan det vara ;) Perfekt att kombinera ord och bild, när man bloggar.
    Ha en finfin dag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Grattis! Visst ar bloggvarlden fantastisk!! Nu ska jag be min mamma kopa nya "Lantliv" som far vanta pa mig nar vi aker hem i mars!
    Grattis an en gang!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis - så roligt!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Hade du laddat ned textures eller använt photoshops egna?

      Radera
    2. Skapat lager och effekter själv. Vet inte hur jag gör med att ladda ner andras i elements men vill lära mig.

      Radera
  7. Grattis Pernilla! Måste jag kolla :-) kram

    SvaraRadera
  8. GRATTIS vad kul att vara med i en tidning:)

    Om du vill ha lite Spanien tips kan du kika in hos mig:)

    ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis

    SvaraRadera
  9. Grattis!!! Åh vad roligt!!
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Stort Grattis till dig, det är du väl värd. Kram Victoria

    SvaraRadera
  11. Stort grattis, jättekul! Nu måste jag köpa Lantliv, kram

    SvaraRadera
  12. Skojigt! Ett stort Grattis till dig.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  13. Hurra! Vad roligt! Men nu undrar jag ju varför jag inte fått den i brevlådan än... men den kommer väl :) Kraaam!

    SvaraRadera
  14. Oj så kul! Grattis!! Du har en jättefin blogg som jag tycker om!! Nu måste jag be mannen köpa hem Lantliv till mig! ( ligger nerbäddad i feber).
    KRAM!!

    SvaraRadera
  15. Superkul! Stort Grattis! Nu måste jag kolla in den tidningen.
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Men grattis! det är du såklart väl värd. Du är grym!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  17. Grattis Nilla! Det är du värt:)
    Kram

    SvaraRadera
  18. Grattis till dig, det är ju superkul och det är du verkligen värd! Nu är du omnämnd både här och där! Lantliv kommer absolut inköpas!
    Kram kram Helena

    SvaraRadera
  19. Stooort grattis! Så himla kul!!! Det reportaget måste jag spana in! Grattis igen!

    SvaraRadera
  20. Stort grattis till dig! Vad underbart roligt! Kraaaaaam Pia

    SvaraRadera
  21. Stort grattis så himla kul. Blir att köpa tidningen så fort den kommer ut. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  22. Grattis Nilla!
    Härligt!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  23. Alltid kul med uppmärksamhet och att få credit för vad man gör !!!

    Kram och grattis

    ( och så ska jag kolla varför inte min tidning dykt upp )

    SvaraRadera
  24. Jättekul! Grattis till dig!

    SvaraRadera
  25. Va kul :) Stor Grattis till dig/Kram Kram

    SvaraRadera
  26. Stort grattis, jättekul! //Helena

    SvaraRadera
  27. Stort GRATTIS!!! Det är din fina blogg verkligen värd!
    Fina bilder av blommorna, gillade mest nr.2, den är lite varmare än nr.1...Kul att leka, själv har jag bara gratisprogrammet photoscape, men bra det också!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  28. Jaha! Nu kom mannen hem med Lantliv nr1/januari! Fel nummer!! Suck! Har februari-nr kommit ut?

    KRAM igen! Anna

    SvaraRadera
  29. Ja men jag såg ju det när jag tittade i Lantliv, vad roligt, grattis till dig!!!
    Din blogg är verkligen härlig, det är alltid så skoj att titta in här.
    Ha en bra kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  30. Grattis, vad roligt!!!
    Jag gillar fäger i bilderna men även svart/vit.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  31. Grattis! Jag såg det när tidningen kom i lådan. Det är du värd. Du har alltid så fina bilder att låta sig inspireras av. Jag hade valt bild nr 2. Men smaken är ju så olika. Alla är vackra, var och en på sitt sätt!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  32. Vad roligt, stort grattis till dig!

    SvaraRadera
  33. Stort grattis det är du och din fina blogg värd!
    Kram
    A

    SvaraRadera
  34. Grattis, ska köpa tidningen när jag är och handlar.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  35. Grattis, det är du verkligen värd. Inspirerande blogg med fina bilder. Kram Anette

    SvaraRadera
  36. Men vad kul, grattis till dig! Det är du så värd!! Får köpa tidningen och kolla, kram Suss

    SvaraRadera
  37. Men va roligt!!
    Stort stort grattis!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  38. Stort grattis till dig, duktiga du!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  39. grattis! Det förtjänar du :) Kram

    SvaraRadera
  40. Åh gu´så kul!!
    STORT GRATTIS :)

    Hoppas du firar lite ikväll!
    Kram

    SvaraRadera
  41. Gratulerer så mye!!! Kjempe gøy og meget velfortjent:)))
    stor klem!

    SvaraRadera
  42. Vad roligt! Det är du värd:) Kram

    SvaraRadera
  43. Stort Grattis Pernilla, det är du verkligen värd. Som jag sagt förut, du är en stor inspiratör. Kram Cissi

    SvaraRadera
  44. Grattis, stort grattis. Vad roligt!

    SvaraRadera
  45. Grattis, va roligt!!
    Du har ju en fin och trevlig blogg, så det är inte konstigt alls!

    kram kajsa

    SvaraRadera
  46. Grattis till dig, jätteroligt!! Det förvånar mig inte alls, du bjuder på så mycket underbara bilder på allt från kläder till inredning och resor. Massvis med inspiration!
    Kramar
    Madeleine

    SvaraRadera
  47. Grattis!!! Så roligt för dig! Och så kul att få sån uppmärksamhet och bekräftelse på att du gör ett bra jobb :)
    Förvånad är jag ju inte.... :)

    Kramen

    SvaraRadera

Vad kul att just du skriver hos mig! Det är varmt uppskattat.

Militus Medical

Proudly designed by Mlekoshi playground