Godmorgon bloggvänner !


Jag hoppas att du blivit uppvaktad på ett kärleksfullt sätt idag?


Jag har gett mina kära här hemma ett eget litet hjärta till frukost
Jag vill också be alla som tänker ge de sina ett gott hjärta i dag att köpa hjärtebarns bakelsen

Den finns att köpa på flera ställen runt om i landet
kika in här så ser du var

Den bakelsen ger pengar till hjärtsjuka barn och deras familjer.

Jag stödjer dem

Så kan du också stödja kampanjen:
- köpa Hjärtebarnsbakelser och Hjärtebarnshjärtan
- ge en gåva på PlusGiro 90 05 87-7 eller bankgiro 900-5877
- SMS:a HJÄRTA till 72 980 så ger du 50 kr
- Ge en gåva via hemsidan här.


<3<3<3 till er!



27 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder!

    Jag ska baka födelsedagstårta till maken så jag får hoppa hjärtebakelser men det fanns ju andra sätt att stödja kampanjen.

    Hoppas att du får en underbar alla hjärtans dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset om bakelsen, den hade jag glömt fast jag har ett hjärtebarn.
    Här frossar vi i olika hjärtformat godis.
    Ha en underbar Alla hjärtans dag.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Jättebra❤
    Vi stödjer också Hjärtebarnsföreningen..med ett litet hjärtebarn i familjen så känns det extra bra även om det såklart känts bra annars också❤❤❤

    Önskar dig en fin dag
    Kram Susanne
    <3<3<3

    SvaraRadera
  4. En härlig vändag önskar jag dig!

    Kram sabina

    SvaraRadera
  5. Kärlek och glädje till dig!
    Tack för tipset!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hjärtekramar till dig vännen o ha en fin dag. Tina

    SvaraRadera
  7. Mysiga bilder du tagit!

    Glad alla hjärtans!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Ni får ha en härlig dag/kväll idag!
    Goda sötsaker du visar!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Have a beautiful (like your photos) Valentine's dy!
    XX

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra bilder.
    Tack för tipset.
    Ha en fin alla hjärtans dag.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag ❤

    SvaraRadera
  12. Bilderna är fantastiska!! Du är en riktig hejare med att hantera kameran! Kul att kika in här på din blogg! Ha en riktigt go dag!

    SvaraRadera
  13. Många Alla-Hjärtans-Dags-kramar till Dig från mig!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder!

    Ha en riktigt fin fortsättning på Alla Hjärtans Dag och tack för tipsen på att bidra med en slant!

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  15. Det där gillar jag ....stödja ngt meningsfullt :) ..så får det bli .

    Ha en fin hjärtedag
    Kram

    Pernilal

    SvaraRadera
  16. Vilken fin idé! Och vilka vackra bilder med underbara praliner! Jag måste fråga dig en sak... du hade en tävling, kanske i somras, där man kunde vinna en kameraväska. Jag minns att jag tyckte de var så snygga, men jag minns inte vad de hette? Vet du vad jag menar?
    Stor kram!

    SvaraRadera
  17. Såå fina bilder!
    Hoppas du får en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Vi har festat till det med vaniljhjärtan till fikat. Hopas du har en super fin dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  19. Massor av kramar kommer här på alla hjärtans dag :) kram Diana

    SvaraRadera
  20. Vilket fint inlägg! Både fina bilder och en fin idé om att stödja hjärtebarnen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  21. Ha en härlig Alla hjärtans dag.
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  22. Det var ett riktigt bra tips och bra inlägg! Underbart sätt att sprida kärlek och göra skillnad!!

    Skickar stora kramar till dig dagen till ära!

    ♥CC♥

    SvaraRadera
  23. Så fina bilder!
    Blev uppvaktad redan igår kväll eftersom maken åkte till Holland på morgonnatten!
    Hoppas du haft en superb dag!

    SvaraRadera
  24. En toppenbra idé du kom med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  25. Tack för tipset stor kram Sofia hoppas dagen var hjärtlig på alla sätt

    SvaraRadera
  26. SÅ bra, så viktigt!

    STOR HJÄRTEKRAM till dig!

    Lotta

    SvaraRadera

Vad kul att just du skriver hos mig! Det är varmt uppskattat.

Militus Medical

Proudly designed by Mlekoshi playground