Att göra sig klar för Jazzmiddag och njuta av Piontulpaner

lördag 5 april 2014




Underbara tulpanpioner köpte jag med mig hem häromdagen från en torgmarknad


Lite skön musik på spotify hörs i högtalarna samtidigt som jag förbereder mig för en Jazzmiddag på stan.
Ett jazzband kommer och spelar samtidigt som vi äter middag. Jag gillar Jazz så jag tror detta kan bli en trevlig kombination.




Men först ska jag och C se på modevisning och ta lite bubbel i den trevliga butiken med så mycket fina kläder innan vi möter upp männen för middag. 

Skön  L ö r d a g  önskar jag er vänner!

XX

Pernilla



15 kommentarer:

  1. Underbara bilder, som alltid! Blev kär i tulpanerna!! Vet faktiskt inte om jag har köpt piontulpaner nån ggn??
    Hade gärna gått till butiken ikväll och kikat. Men ni får jättegärna skriva nån rad/bild om minglet och om några vackra kläder fanns/inhandlades! :)
    Ha det så mysigt och trevligt!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Fina tulpaner. Åh vad mysigt du ska ha det.. även om jag inte gillar jazz så jättemycket. Levande musik är ändå så härligt och medryckande. Här blir det bastu och en spännande film i kväll. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Underbart med piontulpaner .Vilken mysig och trevlig kväll som väntar dej .Mys och njut .Kram Ritab

    SvaraRadera
  4. Så läckra tulpaner. Vilken mysig dag ni får tillsammans. Tack för i torsdags.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Så fint med tulpaner! Hoppas ni har en härlig kväll, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Underbara tulpaner, så vackra! Mysigt med jazzmiddag!!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni haft en underbar kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder Nilla kramis Diana

    SvaraRadera
  9. Nu svär jag nästan i kyrkan men Piontulpaner är nog snäppet vassare än rosor ;) Måste ta mig ut och handla i morgon och då ska jag försöka orka gå till torget också. Det fattas Piontulpaner på Hornsgatan!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara bilder!

    Så skönt med jazz till middagen. Gillar också jazz.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Så vackert med tulpaner. Måste jag unna mig.

    Ha en fin söndag

    SvaraRadera
  12. Jazzmiddag lät supertrevligt, gillar både jazz mat o trevligt sällskap :)
    Ha en skön söndag
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hoppas lördagen blev kalasbra! Det lät ju onekligen supertrevligt!
    O dina bilder är bara såååå fina!
    Ha en skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Underbara blommor! Har faktiskt aldrig sett sådana förut. Musik är underbart!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga piontulpaner! Sådana har jag aldrig hört talas om.
    Fina bilder hos dig.
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att just du skriver hos mig! Det är varmt uppskattat.

Proudly designed by Mlekoshi playground