Inspirations Citat

tisdag 8 april 2014



När vädret är som detta är just nu, grått och regnigt kan man lätt känna sig nere. 
Då kan man kika lite på några av mina favoritcitat. Att bli påmind om det man kanske redan vet och se det lite klarare kanske kan göra att det hela känns lite ljusare.
Jag sparar mina favoritcitat i en mapp på pinterest.

Hua i kväll vill jag helst bara ligga under en filt och läsa en bok eller se på en film, hade tänkt att åka och simma men vi får se om jag lyckas mana mig i väg eller inte:)

Ett annat citat som jag gillar är

"Always find a reason to laugh. 
It may not add years to your life but will surely 
add life to your years"

Har du något favorit citat?

XX
Pernilla



11 kommentarer:

  1. Kommer inte på nån direkt favorit sådär!

    Det var väldigt så grått och rått det blev...Blev också sugen på film!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Gillar dina citat :) bok och film låter mysigt kramis Diana

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite fina citat, såhär en lagom trist, grå tisdagskväll. Vill precis som du bara lägga mig ner och dra ett täcke över mig, antagligen blir det så också här ikväll:))))

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ett citat som jag gillar är....Allting går även om vissa saker tar lite längre tid! Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo det är nog så, skam den som ger sig finns ju också:)

      Radera
  5. Jag håller med dig, verkligen soffväder. Jag har ett favo citat faktiskt, " Bättre att gå på hal is och ha det glatt än att gå i lera och sörja. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Jag gillar inspirerande citat. Har också citatmappar på Pinterest :).
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. "Ett fynd är något du inte har användning för till ett pris du inte kan motstå" Franklin Jones
    Det gillar jag med:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Tycker verklige om dem också! Så fina och tänkvärda.
    Saknar att träffa dig;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

Vad kul att just du skriver hos mig! Det är varmt uppskattat.

Proudly designed by Mlekoshi playground